Vrijdag 17/11 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lena Kunst - WaarBenJij.nu Vrijdag 17/11 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lena Kunst - WaarBenJij.nu

Vrijdag 17/11

Door: Lena Kunst

Blijf op de hoogte en volg Lena

21 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Op vrijdag konden we uitslapen, we moesten namelijk pas om 10:45 bij de boksschool zijn, die gelukkig maar 1 treinstation van ons af zit. Aan een beetje uitslapen en rust in de ochtend waren we allebei wel toe, wat wel fijn was.

Er was ons al verteld dat we niet veel van deze boksschool moesten verwachten, het zou er niet netjes uitzien. Niets was minder waar, het gebouw leek wel verlaten en de wc's en kleedkamers waren vies. Maar deze boksschool had al heel wat wereld, Europees en Brits kampioenen voortgebracht, waaronder Johnny Nelson.
De les was opgebouwd in boksen en sprinten, helaas heb ik niet veel mee kunnen doen door de slechte ondergrond en de slechte schoenen die ik aan had, ik kreeg hierdoor erg veel last van mijn schenen. Maar ik vond het erg leuk om te zien en mee te maken.

We waren al vroeg klaar, en besloten naar Meadow Hall te gaan, een winkelcentrum vlak bij de boksschool. Eerst snel terug naar huis om op te frissen en te eten. Sanne en Jamie gingen mee naar ons om wat te eten. De middag was erg gezellig en we hebben leuke dingen gekocht.

Vervolgens gingen we met de trein naar Sheffield, om hier nog meer mensen te zien. Met een groep van 7 zijn we uiteten geweest en vervolgens met de helft van de hele groep naar een pub. Dit was erg gezellig ! Amira en ik hadden uiteindelijk savonds samen de trein terug en rond half 12 lagen we in bed na een leuke en gezellige dag.