Maandag 20/11 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lena Kunst - WaarBenJij.nu Maandag 20/11 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lena Kunst - WaarBenJij.nu

Maandag 20/11

Door: Lena Kunst

Blijf op de hoogte en volg Lena

21 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

De tweede week !

Op maandag moesten we weer gewoon naar school toe, het opstaan viel ook zwaar deze dag. Kennelijk hadden meer mensen last van opstart problemen, onze bus deed er namelijk bijna een uur over in plaats van een half uur ... Gelukkig maakte dit niet zo heel veel uit.
Op deze enige regendag tot nu toe, mochten bij buiten een ruilspel spelen. We begonnen allemaal met een pen en moesten deze ruilen tegen iets groters en groters. Uiteindelijk hadden wij een dansende aap muziek box. We hadden geen prijs, wat mij een klein beetje teleurstelde ;).

In de middag gingen we naar het trainingsveld van Sheffield United, hier thuis zijn ze voor Sheffield Wednesday en dit zijn twee rivalen. We hadden een training op het indoor veld.

Amira wilde nog even shoppen dus vanuit daar zijn we nog naar Meadow Hall geweest. We waren rond half 6 thuis en gingen rond 7 uur weer pizza eten, erg lekker !! Om 9 uur lagen we al in bed omdat we nu toch wel erg moe waren.