Donderdag 16-11 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lena Kunst - WaarBenJij.nu Donderdag 16-11 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lena Kunst - WaarBenJij.nu

Donderdag 16-11

Door: Lena Kunst

Blijf op de hoogte en volg Lena

21 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Op donderdagochtend kregen we een gastles van Johnny Nelson op school. Hij is wereldkampioen boksen geweest in de jaren 90 en is in Sheffield begonnen met boksen. Hij kon goed vertellen en het was leuk om naar te luisteren. Dit duurde ongeveer 1,5 uur en daarna mochten we gaan lunchen.
In de middag hadden we een voetbal toernooi op het veld naast de school. Er waren 8 verschillende teams verdeelt over 2 poules, met een captain. Ik was de captain van team Ierland, wat redelijk toevallig was aangezien in Ierland veel roodharige mensen wonen ;) Na wat opstart probleempjes is mijn team 2e geworden in de poule, en hebben we een leuke koude middag gehad.

Eenmaal thuis aten we chili con carne, we hadden een vol bord maar hadden allebei zoveel honger dat het heel snel op was. We mochten het eten met doritos, wat een erg lekkere combinatie was !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lena

Ik ben Lena en ik ben 19 jaar. Over twee weken ga ik op buitenland stage, en in de zomer weer !

Actief sinds 23 Okt. 2017
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 3711

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 26 November 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: