Dinsdag 21/11 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lena Kunst - WaarBenJij.nu Dinsdag 21/11 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lena Kunst - WaarBenJij.nu

Dinsdag 21/11

Door: Lena Kunst

Blijf op de hoogte en volg Lena

21 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Vandaag moesten we weer vroeg op omdat we naar Chesterfield gingen, dan moeten we om 07:12 de trein hebben. Op Sheffield aangekomen hebben we nog even koffie gehaald en vanuit daar met de trein naar Chesterfield.

Daar moesten we samen met Engelse studenten een poster maken over een fitness gerelateerd onderwerp inclusief spieren en dingen waar je op moet letten tijdens de oefeningen. Omdat ik hier niks vanaf weet had ik aangeboden om alles op te schrijven, pakte beter uit.

Vervolgens hadden Jamie en ik allebei een les voorbereid die we moesten geven, dit ging wel redelijk.

In de middag had de Engelse klas een toernooi voetvolley georganiseerd, ondanks dat ik hier niet heel erg goed in was, vond ik het wel erg leuk om te doen.

Ik heb s'avonds samen met Amelie FIFA gespeeld, de eerste keer was ik Sheffield Wednesday en won ik met 1-0, de tweede keer was ik NEC en stond het na 90 minuten 1-1 en won ik uit penalty's. Het was gezellig om samen te doen !

  • 21 November 2017 - 21:47

    Gery:

    Je word toch erg sportief lief geniet er nog van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lena

Ik ben Lena en ik ben 19 jaar. Over twee weken ga ik op buitenland stage, en in de zomer weer !

Actief sinds 23 Okt. 2017
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 3700

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 26 November 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: