Zondag 19/11 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lena Kunst - WaarBenJij.nu Zondag 19/11 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lena Kunst - WaarBenJij.nu

Zondag 19/11

Door: Lena Kunst

Blijf op de hoogte en volg Lena

21 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Op zondag hebben Amira en ik weer samen ontbeten, de rest van het gezin was naar de hockey en boodschappen doen. Om 12 uur was iedereen weer thuis en hebben we worstjes op brood gegeten, dit was erg lekker !

Vervolgens gingen we naar Meadow Hall, daar was de bioscoop. We hadden snoep en drinken gehaald bij de winkel Poundland, een soort Action. Hier mag je je eigen drinken en eten mee nemen de zaal in, stuk goedkoper ! We gingen naar de film Paddington 2, deel 1 hadden we eerder deze week gezien. Ik vond hem heel erg leuk en vond het super leuk om dit echt als 'gezin' te doen.

Thuis hebben we Sunday dinner gegeten. Dit is vlees wat al de hele dag opstaat, met aardappels, aardappelpuree en veel verschillende soorten groente. Dit was erg lekker. In de avond keken we 'I'm a celebrity, get me out of here!'. Een soort Expeditie Robinson, erg leuk.