Zaterdag 18/11 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lena Kunst - WaarBenJij.nu Zaterdag 18/11 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Lena Kunst - WaarBenJij.nu

Zaterdag 18/11

Door: Lena Kunst

Blijf op de hoogte en volg Lena

21 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Op zaterdag stond er geen wekker en werden Amira en ik rond half 10 wakker. Amelie, de jongste dochter van het gezin, had een voetbal wedstrijd in de ochtend, ons net iets te vroeg. We hebben rustig aan ontbeten en lekker lang in de pyjama gezeten en met Socks gespeeld. Om 1 uur zijn we richting het centrum van Sheffield gegaan om daar met wat van onze vrienden een beetje rond te lopen. De kerstmarkt was open, dit was erg leuk om te zien ! We hebben voor het eerst de hele stad gezien, en rond half 5 toen het donker was gingen we weer terug naar huis.

In de avond gingen de meeste weer terug naar de pub, maar Amira en ik waren eigenlijk vooral heel erg moe en wilde rustig aan doen. Dat hebben we gedaan, en zijn lekker thuis gebleven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lena

Ik ben Lena en ik ben 19 jaar. Over twee weken ga ik op buitenland stage, en in de zomer weer !

Actief sinds 23 Okt. 2017
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 3703

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 26 November 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: